
Для проведення якісного освітньо–виховного процесу в дитячому садку обладнано кімнату для мовленевого розвитку та ознайомлення дітей з творами літератури. Кімната обладнана з врахуванням сучасних тенденцій дизайну.
Провідним мотивом освітньої діяльності колективу дошкільного закладу став пошук осмислених орієнтирів та конкретних освітніх форм, які б допомогли здійснювати навчально виховні завданн .
Саме з такою метою в Центрі створено художньо-мистецький центр „Майстриня”. До нього входять: кабінет для розвитку творчих здібностей дошкільників, в якому зібрано весь необхідний дидактичний, демонстраційний та роздатковий матеріал для занять з зображувальної діяльності, ліплення, аплікації та самостійної художньої діяльності дітей усіх вікових груп.



З задоволенням діти біжать до кімнати театралізації, в якій працює театралізований гурток «Сім-Сім» Де кожен малюк нашого закладу може відчути себе справжнім артистом театру. Тут зроблена і сцена, і ширма для лялькового театру, і екран для переглядів діафільмів.
Кабінет з математики – це серйозно. В кабінеті підібраний весь дидактичний та роздатковий матеріал для ознайомлення дітей з цифрами, мандрують по математичних стежинках, відвідують королеву математики та економіки вчаться економити кошти (знають ціну копійці). Дітлахів знайомлять з грошима різних країн.
В кабінеті валеології навчають як берегти і зберегти своє здоров’я, як доглядати за своїм тілом. В кабінеті також працює і Фітобар де діти знаходяться під лампою Чижевського, їдять печені яблука та гарбуз, фрукти, коктейлі, роблять собі крапковий масаж

Однак головне завдання дошкільного закладу – збереження здоров’я та фізичний розвиток дошкільнят. Важливу роль в цьому відіграє загартування.
Особливо багато позитивних емоцій викликають водні процедури. Влітку окрім сонячних та повітряних ванн, вихованці дитячого садка мають змогу приймати ще й водні процедури.
В садочку „Зернятко” створено всі умови для гармонійного і всебічного розвитку дошкільника, формування його особистості, для задоволення своїх соціальних та індивідуальних потреб.
